فرش هوشمند مخصوص برند ها و شرکت ها

فرش هوشمند نمایشگاهی مخصوص کسب و کارها

برندها میتوانند در کنار استفاده از روش های سنتی و قدیمی تبلیغات از متدهای جدید و فناور یهای مدرن نیز برای تبلیغات بهره ببرند.یکی از متمایز ترین روش های تبلیغات استفاده از یک سطح زنده برای ایجاد تجربه متفاوتی از محصول است!
گروه تحقیق و توسعه شرکت یوسنسی با تکیه بر مشاورین خبره کسب و کار و سالها تجربه به جذابترین افکت های فرش هوشمند مناسب برای برندها دست یافته اند که کمک میکند شرکت و کسب و کار شما چون ستاره ای در میان رقبا بدرخشد!

کاربردهای فرش هوشمند نمایشگاهی

tejari

نمایشگاه های تجاری

hamayesh

همایش ها

brand

فروشگاه های برند

sherkat

شرکت ها

mojtame

مجتمع ها

فرش هوشمند

راهنمای تهیه فرش

برای انتخاب بهترین فرش هوشمند متناسب با کسب و کارتان، بهتر است ابتدا  بودجه خود را برای تهیه سخت افزار تعیین کرده و سپس اگر سناریوی خاصی برای انجام تبلیغات با فرش هوشمند یوسنسی دارید با کارشناسان ما مطرح کنید.کارشناسان بهترین افکت های مورد نظر شما را شخصی سازی کرده و شما از یک تجربه همه جانبه بینظیر بهره مند خواهید شد

فرش هوشمند نمایشگاهی یوسنسی روی هر سطحی قابل اجراست و تنها باید سطح دارای رنگ روشن و مسطح باشد و چنین سطحی را میتوان تبدیل به یک تجربه فراموش نشدنی و هیجان انگیز برای بازدید کنندگان از کسب و کارتان چه در نمایشگاه و یا فروشگاه تبدیل کرد!

فرش هوشمند

نکته حائز اهمیت دیگر آن است که مدت زمان هر افکت را میتوان به دلخواه انتخاب کرد و همچنین افکت ها قابلیت تغییر عکس پیش زمینه و افزودن موسیقی به هرافکت برای ایجاد هیجان بیشتر را دارا میباشند.
فرش هوشمند نمایشگاهی براحتی قابل نصب بوده و استفاده از آن بسیار ساده و دارای محیط نرم افزاری کاملا کاربرپسند میباشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نرم افزار فرش هوشمند اینجا را کلیک کنید.

۱۰ اسفند، ۱۳۹۶