نرم افزار رستورانی

نرم افزار میز لمسی رستورانی یکی از جسورانه ترین و خلاقانه ترین نوآوری هایی بوده که صنعت سرو غذا را وارد فاز جدیدی کرده است و دیگر رستوران رفتن تنها برای سرو غذا نیس بلکه مکانی برای تجربیات هیجان انگیز و فراموش نشدنی و لذت بخش تبدیل کرده است!

قسمت های تشکیل دهنده نرم افزار رستورانی

خدمت راه اندازی رستوران

سرویس های ویژه

magazine

مجله

video

گالری ویدئو

game

بازی

منو رستوران میز لمسی

منوی رستورانی

narmafzar

منوی رستورانی

برنامه اصلی به طور خاص برای سفارش و تعامل مهمان طراحی شده است. مهمان می تواند یک سکشن را انتخاب کند، غذاها،توضیحات و قیمت غذا را مشاهده کرده گزینه هایی مانند اندازه یا مرحله پخت و پز را انتخاب کند، فیلم های پخت و پز زنده را مشاهده کند و غذای مورد علاقه خود را را در هر زمان بدون انتظار سفارش دهد و از طریق میز پرداخت را بصورت آنلاین انجام دهد. همچنین پس از ثبت نام و ایجاد پروفایل میتوان پیشنهادات آشپز را بررسی کند غذای سرو شده را در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته و مهمان افتخاری رستوران در صورت گرفتن لایک باشد.از دیگر قابلیت های این نرم افزار ساخت پیتزای سفارشی با مواد دلخواه بوده که تجربه ای متفاوت خواهد بود و از هر لحظه از تجربه غذای منحصر به فرد خود لذت ببرد!

امکان بازی

بعد از اتمام سفارش و انتظار برای آماده سازی غذا زمان بازی فرا میرسد!مهمانان میتوانند بصورت تکی و یا گروهی به بازی های مهیج بپردازند و یا با هم به مسابقه بپردازند!در بازی های انفرادی بالاترین امتیاز برای همه ثبت شده و به عنوان برنده انتخاب میشود.بازی ها میتواند در پنل مدیریت به انتخاب خود صاحب رستوران تغییر یابد و بصورت هفتگی یا ماهانه بازی های جدیدی اضافه نماید!همچنین برنده بازی میتواند امتیاز کسب کرده را تبدیل به بن تخفیف کرده در مراجعات بعدی از اعتبار خود استفاده کرده و لذت ببرد!

narmafzar
res touch

گالری و ویدئو

در این قسمت میتوان عکس هایی از مناظر زیبا و گردشگری شهر، آشنایی با هنرهای دستی یا عکس هایی از مراسم هایی که در محیط رستوران هوشمند گرفته شده قرار داد که بسته به تم و استراتژی رستوران عکس ها را میتوان انتخاب کرد.از طرفی میتوان ویدیو هایی را نیز منتشر کرد که حتی شامل تبلیغات نیز باشد و منبع درآمدی برای رستوران محسوب میشود!

مجله

سرویس های ویژه

با استفاده از این امکان میتوان درخواست داد میزبان به میز شما بیایید و یا تاکسی اینترنتی بگیرید و لیست سفارش خود را ببینید. میتوان از این قسمت ، زبان نرم افزار را به زبان انگلیسی یا عربی تغییر داد آب و هوا را چک کرد و یا حتی اینترنت گردی کرد!

برای انتخاب بهترین و با کیفیت ترین محصول با مشاوران ما تماس بگیرید

۵ شهریور، ۱۳۹۷