فرش هوشمند کودک

فرش هوشمند کودک یوسنسی یک پلتفرم بازی نوآورانه با امکانات نامحدودی میباشد!از این فناوری برای خلق بازی های زیبا و مدرن مخصوص کودکان در رده هایی سنی مختلف میتوان بهره برد.حوزه کودک،حوزه ای بسیار تخصصی بوده که نیازمندبهره گیری از متخصصان برای طراحی بازی های مخصوص کودکان میباشد.گروه تحقیق و توسعه شرکت یوسنسی با افتخار اعلام میکند که به عنوان اولین شرکت در این راستا، با بهره گیری از تجارت متخصصین کودک سعی در ساخت بهترین بازی های فکری و آموزشی با کمک فرش هوشمند نموده است.

کاربرد های فرش هوشمند کودک

میز لمسی مراکز آموزشی کودک

مراکز آموزشی کودک

میز لمسی اتاق انتظار بیمارستان

اتاق انتظار بیمارستان

میز لمسی بیمارستان کودک

بیمارستان کودک

میز لمسی مهد کودک ها و مدارس

مهدکودک و مدارس

فرش هوشمند

فرش هوشمندکودک یوسنسی با طراحی افکت ها و بازی های مخصوص کودکان رنگ و بوی تازه ای به یادگیری کودک در حین بازی داده است و با استفاده از بازی ها ، مسایلی از جمله کارگروهی ، حفظ ایمنی شخصی،رعایت موارد بهداشتی ، بازی های فکری و سرگرم کننده و…به صورت بسیار جذاب و کاربردی به کودک آموزش داده میشود.از جمله بازی های تفریحی نیز میتوان به فوتبال،پیانو استخر ماهی باغ گل و.. اشاره کرد.

این فناوری را میتوان انقلابی در بازی های کودک دانست که براحتی قابل نصب و استفاده بوده و منجر به نشاط کودک نیز میشود.در عین حال بسیار مقاوم و ایمن بوده و کودکان براحتی و بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی میتوانند ساعت ها با هم سن و سالان خود روی سطح فرش به بازی و جنب و جوش بپردازند.
فرش هوشمندکودک یوسنسی روی هر سطحی قابل اجراست و تنها باید سطح دارای رنگ روشن و مسطح باشد چنین سطحی را میتوان تبدیل به یک تجربه فراموش نشدنی و هیجان انگیز برای کودک کرد!

فرش هوشمند
فرش هوشمند

نکته حائز اهمیت دیگر آن است که مدت زمان هر بازی را میتوان به دلخواه انتخاب کرد و همچنین بازی ها قابلیت تغییر عکس پیش زمینه و افزودن موسیقی به هر بازی برای ایجاد هیجان بیشتر را دارا میباشند. این بازی ها را میتوان براحتی و بصورت اتومات کالیبره کرد که با بالاترین درجه حساسیت و دقت ،کودکان از آن لذت ببرند.

شهریور ۴, ۱۳۹۷

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

دوازده + 1 =