خبرها

رایانیک در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر مشهد ( ایرانکام )

پروژه

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند ایرانکام، به مدت پنج روز، در تاریخ ۱۳ تا ۱۷ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت در قالب ۱۰۰ غرفه و در فضایی به مساحت پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع آغاز به کار کرد..

زمینه های فعالیت این نمایشگاه حوزه نرم افزار و IT ، اتوماسیون اداری، ارتباطات و شبکه، وب، سخت افزار و شهر هوشمند بود که ۹۰ درصد را بخش خصوصی پوشش دادند.شرکت رایانیک  نیز در این نمایشگاه با همکاری مرکز توانمند سازی و تسهیل گری کسب و کارهای فاوا در نمایشگاه حضور فعال داشته و با استقبال بی نظیر بازدید کنندگان محترم مواجه گشت.

نمایشگاه ایرانکام

 

بازدید کنندگان به محصولات لمسی علاقه وافری نشان داده  و راجع به نحوه استفاده از این محصولات در کسب و کار سوالاتی پرسیدند.همچنین یک دستگاه میز لمسی نیز در فضایVIP  برای مدیران قرارداده شد که با بهره گیری از میز به تشریح مسایل مدیریتی خود پرداختند.

همچنین افراد زیادی از این غرفه بازدید کردند که از جمله میتوان جناب آقای دکتر جاهدی ریاست محترم پارک علم و فناروی خرایان و رییس مرکز ICT  ،جناب آقای دکتر مختاری مشاور برتر برندینگ ،جناب آقای دکتر گل محمدی از فعالین به نام حوزه کسب و کار و مشاور مدیریتی دفتر ریاست جمهوری میتوان نام برد.